onsdag 18. juni 2014

OCX

I helga var eg på Oslo Comic Expo, og det var så kjekt! Eg såg inspirerande foredrag og presentasjonar, kjøpte massevis av seriar og fanziner, drakk øl og snakka med hyggelege folk. Ja, også var eg på risografworkshop med Peow! Studio. Får du sjansen til å lære risografi bør du gripe den. Det er ikkje vanleg å jobbe med det i Noreg enno, men det er både billig og enkelt. Ja, så lenge du har tilgang på ei maskin, eg håper det blir ei maskin i Oslo ein kan leie etterkvart. Nederst kan du sjå mitt bidrag til fanzina me lagde på workshopen. Det var gøy å lage eit ferdig produkt, og ein får gjort vilt mykje på seks timar når ein er tjueto stykker.

På festivalen blei forresten Empirix lansert; eit nytt, norsk nettmagasin for seriøs teikneseriejournalistikk. Det er allereie mange fine artiklar der, så ta ein titt. Likte bla dette intervjuet med Joanna Hellgren skrevet av Frøydis Sollid Simonsen. Veldig fint å få lese om prosessen og arbeidet bak ein teikneserie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar