søndag 16. august 2015

Spørsmålsrunde!

Her er nokre blomar på tampen av sumaren. Eg teiknar utelukkande på den nye boka mi no, men i dag måtte eg berre finne fram blekket og teikne nokre raske skisser. Fram mot søknadsfristane framover blir det berre bok, bok, bok. Men kva med å ta ein liten spørsmålsrunde? Eg får avogtil spørsmål her på bloggen eller på mail, så no tenkte eg å ta min første spørsmålsrunde. Alt frå teiknetekniske ting, det kreative livet, utdanning eller heilt andre ting! Håper på mange fine spørsmål, eg svarer på det meste.



4 kommentarer:

  1. Har du noen gode tips til å holde konsentrasjonen opp på "hjemmekontoret"? :D

    SvarSlett
  2. Har du noen gode råd til ei som vil bli litt flinkere til å skisse?
    Er det vanskelig å si seg ferdig med noe? Typ en bok? Og hvordan gjør du det?
    Har du en inspirasjonskilde du stadig søker tilbake til?

    SvarSlett
  3. Hei Anja, og takk for ein kjempefin blogg. :) Korleis fann du fram til teiknestilen din, og var du innom mange andre stilar på vegen? Har teiknestilen din utvikla seg mykje gjennom åra, eller har den vore ganske stabil? Og kanskje har du gamle teikningar å dele? Synst alltid det er så inspirerande å sjå korleis illustratørar utviklar seg over tid. :)

    SvarSlett
  4. Hei! Hvor er du utdanna? Så vidt jeg forstår har du bodd i Bergen. Hva likte du best å gjøre i Bergen? Har du noen illustrasjoner herfra? Jeg synes det er en så vakker by! :) Hilde

    SvarSlett